پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات شش وجهی ۲ در ۲

اسباب بازی پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات شش وجهی 2 در 2 یک پازل چوبی است که دارای چهار مکعب می‌باشد و در هر یک از وجوه هر یک از این چهار مکعب بخشی از تصویری حک شده است و کودک با قرار دادن چهار وجه مناسب در کنار هم تصویر یکی از این حیوانات را خواهد ساخت. پازل چوبی مکعبی یک اسباب بازی فکری و آموزشی است که نقش مهمی در یادگیری دارد.

فواید اسباب بازی پازل مکعبی چوبی اشکال

  • تقویت مهارت حل مساله
  • افزایش هماهنگی دست و چشم
  • توسعه مهارت های فضایی و بصری،
  • ارتقای مهارت کار با دستان
  • مناسب برای 2 سال به بالا

ناموجود

ناموجود

توضیحات

پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات شش وجهی ۲ در ۲

اسباب بازی پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات شش وجهی ۲ در ۲ یکی از بهترین اسباب بازی ها برای کودکان دلبند شما می باشد. این اسباب بازی برای به فعل رساندن قوه خلاقیت کودکان بسیار کارآمد است. پازل چوبی مکعبی یک اسباب بازی فکری و آموزشی است که نقش مهمی در یادگیری دارد.

پازل مکعبی اشکال حیوانات شامل چهار مکعب چوبی در ابعاد ۳.۵ × ۳.۵ سانتی متری میباشد. کودک با کنار هم قرار دادن وجه های مختلف مکعب می تواند اشکال متفاوتی بسازد. جنس مکعب ها چوبی می باشد و نقش ها بر روی آن ها طراحی شده و برچسب نیستند.

 

خصوصیات پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات

با خرید این اسباب بازی شش مدل پازل مختلف برای کودک دلبندتان تهیه میکنید با اشکالی زیبا، متنوع و رنگارنگ. نقش شش طرح پازل در پشت بسته بندی طراحی شده و می بایست در ابتدا کودک را با این نقش ها آشنا کنید. حال وقت آن است از کودک بخواهید مکعب ها را طوری کنار هم قرار دهد تا طرح مورد نظرش را بسازد.

آنچه پازل مکعبی چوبی حیوانات را از سایر پازل‌ ها متمایز می‌کند احساس فوق‌العاده‌ای است که کودک حین لمس جنس چوبی این اسباب بازی و تصاویر زیبا خواهد برد. در حقیقت هدف پازل این است که کودک را به مبارزه و چالش برای پیروزی دعوت کند.

پازل‌ها کاملا باید با توانایی‌های کودک هماهنگ باشند چرا که سختی بیش از حد پازل چیزی جز احساس ناامیدی به همراه نخواهد داشت. پازل مکعبی ۶ وجهی ۲×۲ به نحوی طراحی شده که کودکان بالای ۳ سال را مشتاق به حل پازل و لذت بردن از آن خواهد کرد. لمس جنس چوبی پازل و تناسب وزن آن با دستان کودکان حس بسیار خوبی را برای کودک دلبند شما به ارمغان خواهد آورد.

 

نحوه بازی با اسباب بازی پازل مکعبی چند وجهی

اسباب بازی مکعب چند وجهی را میتوانید به صورت های متفاوتی انجام دهید حتی میتوانید با آن یک مسابقه جذاب بین چند کودک برگزار کنید. برای هر کودک یک پازل تهیه کنید. نام پازل ها را بر روی کاغذ نوشته و داخل کیسه بگذارید. سپس از هر کودک بخواهید یک اسم از داخل کیسه بردارد و شروع به ساختن پازل شود. هر کودکی که سریعتر موفق به ساختن پازل شد برنده است. بازی های بسیار خلاقانه می توان در این بازی خلق کرد .

 

مشخصات اسباب بازی پازل چند وجهی

جنس پازل: چوبی
رده سنی: بالای سه سال
رنگ: چند رنگ
دسته بازی: پازل
توضیحات: شامل چهار مکعب چوبی می باشد

‫۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل مکعبی چوبی اشکال حیوانات شش وجهی ۲ در ۲”
error: