بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج چهار ستونه

بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج یک اسباب بازی فکری - منطقی است. بازی مونته سوری به گونه ای طراحی شده است که هر فعالیت روند منطقی و منظمی را دنبال می کند و علاوه بر اینکه هر اسباب بازی مفهومی معین را به کودک می آموزد اهداف غیر مستقیمی را نهفته دارد که پیش نیاز تمرینات پیشرفته تر است. بازی اشکال هندسی مونته سوری چهار ستونه موجب نظم پذیری کودک شده و  هماهنگی حرکات و کنترل ماهیچه های کودک را تسهیل نموده و مهارتهای انگشتی آنان را تقویت می نماید. این اسباب بازی به کودک کمک می کند که رنگ ها و اشکال را بشناسد و شمارش کردن را بیاموزد. نکته: بازی که در تصویر اول آمده است ارسال خواهد شد.

اهداف آموزشی اسباب بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج

  • افزایش تمرکز و توجه
  • تقویت انگشتان دست و دست ورزی
  • هماهنگی چشم و دست
  • تقویت حافظه و هوش دیداری
  • آموزش مهارت های ظریف

ناموجود

ناموجود

توضیحات

بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج چهار ستونه

بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج یک اسباب بازی فکری – منطقی است. بازی مونته سوری به گونه ای طراحی شده است که هر فعالیت روند منطقی و منظمی را دنبال می کند و علاوه بر اینکه هر اسباب بازی مفهومی معین را به کودک می آموزد اهداف غیر مستقیمی را نهفته دارد که پیش نیاز تمرینات پیشرفته تر است.

بازی اشکال هندسی مونته سوری چهار ستونه موجب نظم پذیری کودک شده و  هماهنگی حرکات و کنترل ماهیچه های کودک را تسهیل نموده و مهارتهای انگشتی آنان را تقویت می نماید. این اسباب بازی به کودک کمک می کند که رنگ ها و اشکال را بشناسد و شمارش کردن را بیاموزد.

 

اهداف کلی که در تمرینات مونته سوری وجود دارند

نظم: وجود نظم و رسیدن به این نظم، کودک را به حس آرامش میرساند و باعث میشود بیشتر و سریعتر پیشرفت کند.

هماهنگی: تمرینات باعث هماهنگی حرکات و کنترل ماهیچه های کودک میشود.

تمرکز: کودک برای رسیدن به آرامش احتیاج به تمرکز دارد. این تمرینات تمرکز کودک را برای انجام درست کار بر طبق الگویی که باید انجام دهد بالا میبرد و باعث رسیدن کودک به آرامش میشود.

استقلال: این تمرینات حس استقلال و عدم وابستگی را در کودک گسترش میدهد و از این حس استقلال به حس لذت و رضایت میرسد که موجب تقویت حس اعتماد به نفس در او میشود.

نکته مهمی که در روش مونته سوری باید به آن توجه شود این است که در این روش هر کودک بر اساس توانایی های فردی خود پیشرفت میکند.

 

نحوه بازی با مونته سوری ماج چهار ستونه

اسباب بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج شامل پایه ای مربع شکل با میله هایی مختلف است که چهار شکل سوراخ دار در رنگهای مختلف بر روی آن قرار می گیرد . شما می بایست این اشکال چوبی را از جای خود خارج کرده تا کودک با توجه به میله های پایه شکل متناسب با آن را پیدا و سرجای خود قرار دهد.

معمولا بعد از اینکه کودک، مونته سوری با پایه های ساده را یاد می گیرد در مرحله ی بعد می بایست چرخش و زوایا را نیز بتواند تشخیص دهد. پایه های این نوع مونته سوری موانعی دارد که کودک می بایست با چرخش قطعات موانع را رد کند. بعد از مونته سوری های ساده ، این نوع از مونته سوری های پیچیده تر برای کودکان پیشنهاد می شود.

 

مشخصات اسباب بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج

رده سنی: ۳ سال به بالا

جنس محصول: چوبی

نکته: بازی که در تصویر اول آمده است ارسال خواهد شد.

‫۴.۷/۵ ‏‫(۹ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی اشکال هندسی مونته سوری ماج چهار ستونه”
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
error: