پازل چوبی جورچین خانواده خرسی ۴ تایی

پازل چوبی جورچین خانواده خرسی 4 تایی یک بازی جذاب و آموزشی برای کودکان است کودک با خلاقیت خودش میتواند لباس ها و کفش های اعضای خانواده خرسی را عوض کند و حتی چهره های آن ها را خوشحال، غمگین و مضطرب کند. به عبارتی این پازل جورچین عمل جاگذاری اشکال، مفهوم تناسب، مفهوم لباس و حالت های صورت را به کودک آموزش میدهد. این وسیله سرگرم کننده مهارت آموز مناسبی برای کودکان است. خرید بازی فکری به کودکان کمک میکند تا با تمرین ساخت حالت های مختلف از فرم و پوشش لباس عروسکی خرسها، هوش و دقت و حوصله خود را امتحان کرده و ساعت ها سرگرم شده و تفریح کنند.  

فواید بازی پازل چوبی خرسی

  • تقویت مهارت حرکات ظریف انگشتان دست
  • افزایش اعتماد به نفس با درک توانایی انجام یک کار مهیج
  • مناسب برای تقویت مهارت های حل مسئله و دلیل یابی
  • تقویت هماهنگی بین حرکات دست و چشم کودک
  • خیالپردازی و بهبود قوه تخیل

ناموجود

ناموجود

توضیحات

پازل چوبی جورچین خانواده خرسی ۴ تایی

پازل چوبی جورچین خانواده خرسی ۴ تایی یک بازی جذاب و آموزشی برای کودکان است کودک با خلاقیت خودش میتواند لباس ها و کفش های اعضای خانواده خرسی را عوض کند و حتی چهره های آن ها را خوشحال، غمگین و مضطرب کند.

به عبارتی این پازل جورچین عمل جاگذاری اشکال، مفهوم تناسب، مفهوم لباس و حالت های صورت را به کودک آموزش میدهد. این وسیله سرگرم کننده مهارت آموز مناسبی برای کودکان است. خرید بازی فکری به کودکان کمک میکند تا با تمرین ساخت حالت های مختلف از فرم و پوشش لباس عروسکی خرسها، هوش و دقت و حوصله خود را امتحان کرده و ساعت ها سرگرم شده و تفریح کنند.

هرچه کودک اجزای بیشتری از پازل چوبی خانواده خرسی را بتواند تشخیص دهد از لحاظ دقت و اطلاعات دریافتی قوی‌ تر خواهد بود. این محصول در شناخت و واکاوی محیط پیرامون به کودکان کمک می‌ کند. در عین حال، می‌ توان حالت‌های احساسی و هیجانی متفاوت را که مبنای هوش هیجانی است، با استفاده از قطعات متنوع این محصول درست کرد.

اگر به دنبال یک بازی فکری مناسب برای افزایش و تقویت مهارت کودک دلبندتان هستید، اسباب بازی پازل چوبی جورچین یک گزینه عالی برای شماست. این پازل از مواد چوبی درجه یک و رنگ بندی بسیار زیبا تشکیل شده است که از هر لحاظ برای سلامت کودکان دلبند شما در حین بازی هیچ ضرری تولید نمیکند.

 

فواید بازی پازل چوبی جورچین

  • تقویت مهارت حرکات ظریف انگشتان دست
  • افزایش اعتماد به نفس با درک توانایی انجام یک کار مهیج
  • مناسب برای تقویت مهارت های حل مسئله و دلیل یابی
  • تقویت هماهنگی بین حرکات دست و چشم کودک از طریق گرفتن و حرکت دادن اسباب بازی
  • خیالپردازی و بهبود قوه تخیل

 

مشخصات پازل چوبی جورچین خانواده خرسی ۴ تایی

جنس: چوب
رده سنی: بالای ۲سال
رنگ: چند رنگ
دسته بازی: آموزشی/پازل
توضیحات: داخل جعبه قطعات پازل وجود دارد.

‫۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل چوبی جورچین خانواده خرسی ۴ تایی”
error: