جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa

جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa شامل پیچ گوشتی، آچار، کاتر، چکش و ابزار آلات دیگر میباشد، که به کمک آن ها میتوان محیطی امن را برای بازی کودکان فراهم کرد. تمام وسایل داخل یک جعبه چرخ دار قرار دارند که کودک به راحتی میتواند جعبه را جابجا کند. درب جعبه میز کار اصلی شماست یک گیره و چند دکمه برروی آن قرار دارد به همراه دو چرخ دنده. سه صفحه پلاستیکی داخل جعبه قرار دارد که بر روی در جعبه قرار میگیرند و یک میز کار کامل برای کودک ایجاد می کند. صفحه ایستاده پشتی جایی مناسب برای کوبیدن میخ هاست و دو صفحه کناری مناسب برای قرار گیری ابزار. ست ابزار کودک Bowa شامل 28 قطعه ابزار پلاستیکی دارای مواد رنگی غیر سمی و ایمن برای کودکان عزیز شما می باشد.  

اهداف بازی با جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa

این بازی به کودک کمک می کند تا درک بهتری از مفهوم شغل به دست آورد و بسیاری افراد علاقه به شغل آینده ی خود را در این سن یافته و مهارت های اولیه ی آن را شکل داده اند. همچنین کودکی که خود را در این سن ناتوان می یابد از تقلید مشاغل و نقش های بزرگسالان لذت زیادی می برد و در مدت زمانی که بازی می کند حس قدرت و کنترل بر دنیا را تجربه کرده که موجب تقویت عزت نفس، اعتماد به نفس و پیشگیری از شکل گیری درماندگی آموخته شده (یکی از موانع موفقیت و بی انگیزگی در مراحل سنی بعدی) می شود.  

ناموجود

ناموجود

توضیحات

جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa

اغلب کودکان به دلیل علاقه به ابزار آلات در معرض آسیب های جدی قرار دارند. جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa این مشکل را حل نموده و کودکان شما میتوانند با خیالی راحت به بازی با ابزار بپردازند.

درون این ست ابزار پیچ گوشتی، آچار، کاتر، چکش و ابزار آلات دیگر قرار دارد که به کمک آن ها میتوان محیطی امن را برای بازی کودکان فراهم کرد. تمام وسایل داخل یک جعبه چرخ دار قرار دارند که کودک به راحتی میتواند جعبه را جابجا کند.

درب جعبه میز کار اصلی شماست یک گیره و چند دکمه برروی آن قرار دارد به همراه دو چرخ دنده. سه صفحه پلاستیکی داخل جعبه قرار دارد که بر روی در جعبه قرار میگیرند و یک میز کار کامل برای کودک ایجاد می کند. صفحه ایستاده پشتی جایی مناسب برای کوبیدن میخ هاست و دو صفحه کناری مناسب برای قرار گیری ابزار.

 

اهداف اجتماعی ست جعبه ابزار کودک

جعبه ابزار کودک در درجه ی اول به رشد اجتماعی کودک کمک می کند بدین معنی که فرصتی به کودک می دهد تا نقش های بزرگسالی را تمرین کرده و پیش زمینه ی فکری ای در باره ی آن ها بیابد.

در درجه ی دوم موجب پرورش تخیل و خلاقیت کودکان می شود. در سنین بالای سه سال به خصوص تخیل کودکان به صورت مشهودی در حال شکل گیری و رشد فوق العاده است که این بازی ها به تمرین و حفظ این مهارت ها کمک کرده، همچنین به خاطر همگام بودن با نیازهای رشدی کودک در این سن، برای او بسیار لذت بخش خواهد بود.

مورد دیگر این است که این اسباب بازی به کودک دلبند شما کمک می کند تا درک بهتری از مفهوم شغل به دست آورد و بسیاری افراد علاقه به شغل آینده ی خود را در این سن یافته و مهارت های اولیه ی آن را شکل داده اند. همچنین کودکی که خود را در این سن ناتوان می یابد از تقلید مشاغل و نقش های بزرگسالان لذت زیادی می برد و در مدت زمانی که بازی می کند حس قدرت و کنترل بر دنیا را تجربه کرده که موجب تقویت عزت نفس، اعتماد به نفس و پیشگیری از شکل گیری درماندگی آموخته شده (یکی از موانع موفقیت و بی انگیزگی در مراحل سنی بعدی) می شود.

این اسباب بازی یک جعبه ابزار کامل برای کودک دلبند شماست و میتوان با آن بازی های خلاقانه ای ایجاد کرد.

 

مشخصات بازی جعبه ابزار کودک

جنس: پلاستیک
رده سنی: بالای سه سال
دسته بازی: ابزار آلات
رنگ: چند رنگ

‫۳.۶/۵ ‏‫(۸ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار اسباب بازی کودک مدل Bowa”
error: