پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ

هر بسته پازل کتابی نقاشی با ماژیک شامل یک کتاب چوبی به همراه یک بسته شش عددی ماژیک رنگارنگ می باشد. هر صفحه از پازل کتابی نقاشی یک پازل دارد و صفحه مقابل آن نقاشی همان پازل است که کودک می بایست با ماژیک ها نقاشی را رنگ آمیزی کند. پازل یک بازی مناسب برای هر سنی است و می‌تواند اوقات فراغت خوبی برای‌فرزندتان رقم بزند. بازی و حل پازل به‌طور منظم فواید زیادی دارد و نکات مثبتی در این نوع بازی‌ها وجود دارد. این بازی‌ها دانش عمومی و دایره واژگان را افزایش داده و موجب بهبود مهارت‌های منطقی می‌شود و قدرت مغز را برای استفاده در اهداف آموزشی بالا می‌برد. این محصول دارای طرح های متفاوتی میباشد و ممکن هست در زمان طرح سفارش متفاوتی را مشاهده بفرمایید.  

مزایای بازی پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ

همانطور که گفته شد حل پازل فواید بسیار زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • افزایش ادراک بصری
  • تمرکز و هماهنگی
  • بهبود حافظه
  • توسعه تفکر انتقادی
  • افزایش تولید دوپامین در مغز
  • افزایش خلاقیت
  • تحریک مغز
  • آموزش رنگ آمیزی و رنگ ها
  • توانایی ایجاد داستان های گوناگون
  • افزایش تمرکز و دقت
  • خلاقیت در ایجاد بازی های جدید

۹۹,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

نحوه بازی با اسباب بازی پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ

بازی های زیادی هستند که انجام آنها برای رشد شناختی کودک مفید است. یکی از این بازی ها، بازی پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ است. باوجود آن‌که دنیای امروز پر از سرگرمی‌های دیجیتال است اما هنوز پازل جایگاه خود را حفظ کرده است. پازل یک بازی مناسب برای هر سنی است و می‌تواند اوقات فراغت خوبی برای‌فرزندتان رقم بزند.

بازی و حل پازل به‌طور منظم فواید زیادی دارد و نکات مثبتی در این نوع بازی‌ها وجود دارد. بازی پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ دانش عمومی و دایره واژگان را افزایش داده و موجب بهبود مهارت‌های منطقی می‌شود و قدرت مغز را برای استفاده در اهداف آموزشی بالا می‌برد.

در این بازی ، کودک علاوه بر حل پازل با نقاشی همان پازل نیز مواجه می شود که میتواند آن را مطابق رنگ های پازل و یا رنگ های مورد نظر خودش رنگ آمیزی کند. از طرفی کتابی بودن این پازل، این توانایی را به کودک می دهد که پس از ساختن پازل ها بتواند داستان های مختلفی را از دل این کتاب بیرون بیاورد که این کار قوه خلاقیت کودکتان را افزایش می دهد. کودک می تواند چندین بازی را با این کتاب زیبا انجام دهد. این بازی تنها یک پازل نیست بلکه کتاب داستان و کتاب رنگ آمیزی کودک شما نیز هست.

این پازل کتابی دارای سه طرح پازل بوده که در کنار هر سه طرح آن جا برای نقاشی توسط ماژیک فراهم گردیده است.

 

فواید حل پازل برای مغز

توانایی حل مسئله

بازی با پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ باعث تقویت مغز می‌شود. پازل‌ها می‌توانند قوه تخیل افراد را افزایش دهند چون شما نیاز به برنامه‌ریزی و حل مسئله دارید و هرچه پازل جلو می‌رود احساس رضایت بیشتری در شما ایجاد می‌شود. توانایی حل مسئله که با بازی پازل به دست می‌آید برای تمامی افراد درهر سنی مناسب است و از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۱۰۰ ساله می‌توانند با این بازی سرگرم شوند. پازل به افراد کمک می‌کند ذهن‌شان را فعال نگهدارند. برای والدین این بازی زمان مناسبی را برای سپری کردن با کودک ایجاد می‌کند بدون آنکه نیازی به تکنولوژی خاصی باشد.

 

همراهی با خانواده

خانواده‌هایی که با یکدیگر پازل بازی می‌کنند،‌ اوقات بسیار شادی را کنار هم سپری می‌کنند. آن‌ها به وسیله این بازی ارتباط عاطفی بیشتری با یکدیگر برقرار می‌کنند و حین بازی با هم صحبت کنند. تازه زمانی که شما بازی را تمام می‌کنید می‌توانید آن را به دوستان‌تان بدهید تا آن‌ها هم بتوانند بازی کنند و این تجربه را به‌دست آورند. حتی می‌توانید حاصل دسترنح‌تان را قال بگیرید و به دیوار بزنید.

 

انتخاب زیاد است

برای انتخاب پازل دست‌تان باز است و می‌توانید همگی با هم درباره تصویری که دوست‌ دارید بسازید، به تفاهم برسید. اگر پازل را برای کودک می‌خرید به اینکه این بازی موجب توسعه مهارت‌های خواندن،‌ استدلال و تطبیق توجه کنید. معمولا کودکان شخصیت‌های کارتونی را دوست دارند و بنابراین می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. علاوه بر این،‌ در حال حاضر پازل‌های سه‌بعدی وجود دارد که تعدا قطعات بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید برای چند ماه برای خودتان سرگرمی دست‌وپا کنید.

 

بالا رفتن توانایی فضایی بصری

افرادی که پازل انجام می‌دهند مخصوصا بازی با پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ ، معمولا توانایی فضایی بیشتری دارند. کودکانی که پازل انجام می‌دهند بهتر از بقیه می‌توانند اشکال دوبعدی را انجام دهند. براساس مطالعاتی که به تازگی انجام شده کودکانی که پازل بازی می‌‌کنند،‌ بهتر از آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند می‌توانند اشکال فضایی را درک کنند. این بازی حتی می‌تواند به بهبود عملکرد ریاضی کودکان نیز کمک می‌کند.

 

بازی با پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ باعث حافظه تقویت می‌شود

مزایای سلامت و اجتماعی بازی پازل برای همیشه در طول عمر باقی می‌ماند. درمان شناختی همراه با پازل می‌تواند به افزایش حافظه و تعامل اجتماعی در بزرگسالان کمک کند. انجام بازی پازل مغز را تشویق به حفظ اطلاعات می‌کند و این اطلاعات بعدا به مغز کمک می‌کند اشکال را درست در جای خود به کار ببرد. نکته مهم در بازی پازل حفظ کردن قطعات قبل از به هم ریختن آن است. این اشکال باید در ذهن‌تان مانده باشد تا هنگام ساختن آن به مشکل برنخورید. همین موضوع به بهبود حافظه شما کمک زیادی می‌کند.

 

مشخصات پازل چوبی کتابی

جنس پازل: چوبی
رده سنی پازل: بالای سه سال
دسته بازی: آموشی – سرگرمی
رنگ: چند رنگ
تعداد طرح پازل: دارای سه طرح پازل و سه طرح نقاشی

‫۵/۵ ‏‫(۹ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل کتابی نقاشی با ماژیک رنگارنگ”
error: