اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر

اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر محصولی مناسب برای کودکان بالای 6 ماه و اسباب بازی واکنشی زیبا و کارآمد در آرام کردن و مشغول کردن بچه ها میباشد. این اسباب بازی چهار چرخ قدرتمند دارد که داخل چرخ های این مورچه ساچمه های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودکان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر مورچه باعث میشور مورچه به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.

فواید اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر

  • جذاب و مهیج برای کودکان
  • واکنش حرکتی دستان
  • راه رفتن کودک
  • تحریک کودکان به تحرک
  • دنبال کردن یک هدف مشخص
  • بسیار ایمن برای کودکان نوپا

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر

اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر یک اسباب بازی مکانیکی بسیار مناسب برای تشویق کودک شما به راه رفتن است. تحرک و خزیدن کودک نوپا می تواند رشد مغزی او را تحریک کند و هر چه کودک تحرک بیشتری داشته باشد می تواند عضلاتش را، راحت تر کنترل و هماهنگ کند. این اسباب بازی زیبا و دوستداشتنی، کودک نوپا را تحریک می کند که همراه آن شروع به خزیدن کند.

کودک برای به حرکت درآوردن اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر خودش هم مجبور به حرکت میشود، هم حرکت در دست ها و بازوانش و هم حرکت در پاها.در این سن حركات دست کودک باید هماهنگی پیدا كند. او در حال كشف محیط اطراف خود است باید او را آزاد بگذارید تا با محیط خود كاملا آشنا شود یا همان كشف خانگی انجام دهد.

 

اهداف آموزشی اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر

مورچه راهبر صدادار محصولی مناسب برای کودکان بالای ۶ ماه و اسباب بازی واکنشی زیبا و کارآمد در آرام کردن و مشغول کردن بچه هاست. این اسباب بازی چهار چرخ قدرتمند دارد که داخل چرخ های این مورچه ساچمه های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودکان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر مورچه باعث میشود مورچه به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.

بچه ها رقابت را دوست دارند بنابراین با اسباب بازی کرم خزنده هم میتوانید یک رقابت عالی بین کودکانتان ایجاد کنید. در اتاق خطی را به عنوان خط شروع بازی و خطی را به عنوان خط پایان بازی مشخص کنید. سپس از کودکان بخواهید با کرم های خزنده خود پشت خط شروع بنشینند و بعد هر کودکی سریعتر مورچه راهبر خود را به خط پایان برساند برنده خواهد بود. برای بازی جایزه هم میتوانید مشخص کنید این بازی را حتی با یک بازیکن هم میتوان انجام داد ولی برای برنده شدن باید در زمان مشخصی مسیر را طی کند. برای سنین بالاتر میتوانید با گذاشتن قوانین بازی را پیچیده تر کنید.

 

مشخصات اسباب بازی کرم خزنده

جنس: پلاستیک
رده سنی: بالای شش ماه
دسته بازی: حرکتی – آموزشی – سرگرمی
رنگ: چند رنگ

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی کرم خزنده ، مورچه راهبر”
error: