عروسک بافتنی فانتزی

عروسک بافتنی فانتزی دارای طرح های مختلف و زیبا با قد ۴۵ سانتیمتر می باشد. مواد استفاده شده برای بافت این نوع عروسک زیبا از الیاف بسیار مرغوب و ضدحساسیت برای کودکان دلبند می باشد. داخل بدن این عروسک کامل پرشده می باشد و دارای پوشش لباسی از پارچه یا کاموا می باشد. این عروسک های زیبا مناسب برای هدیه دادن، دکوراسیون منزل و بازی کودکان می باشد.

فواید عروسک بافتنی کودکان

  • رشد فکری و روحی و عاطفی کودک
  • انتقال احساسات و عواطف کودکانه به عروسک
  • توسعه مهارت های رهبری و اداره کردن
  • مناسب برای 3 سال به بالا

ناموجود

توضیحات

عروسک بافتنی فانتزی

عروسک بافتنی فانتزی دارای طرح های مختلف و زیبا با قد ۴۵ سانتیمتر می باشد. مواد استفاده شده برای بافت این نوع عروسک زیبا از الیاف بسیار مرغوب و ضدحساسیت برای کودکان دلبند می باشد. داخل بدن این عروسک کامل پرشده می باشد و دارای پوشش لباسی از پارچه یا کاموا می باشد. این عروسک های زیبا مناسب برای هدیه دادن، دکوراسیون منزل و بازی کودکان می باشد. همچنین همراه این عروسک یک ساک مقوایی برای هدیه دادن ارسال می شود.

 

فواید بازی با عروسک

بازی با عروسک و اسباب بازی یکی از سرگرمی های مورد علاقه ی کودک است که باعث رشد و تربیت او می شود. اما بسیاری از پدر و مادران با این موضوع مخالف اند و به بازی کودکانشان بها نمی دهند. اما بازی با عروسک بافتنی تاثیر بسزایی در رشد فکری و روحی و عاطفی کودک ایفا می کند. به همین دلیل پرداختن به بازی خصوصا بازی‌های عروسکی، بررسی نزدیکترین زاویه شخصیت کودکی می‌باشد، علاوه بر اینکه بازی، فرآیند یادگیری را برای یادگیرنده یعنی کودک و نوجوان شیرین می‌کند، موجب ارضای بسیاری از نیازهای اساسی و زیر بنایی کودک نیز می‌شود.

 

تفاوت منحصر به فرد عروسک در میان اسباب‌بازی‌ ها

کودک می‌تواند در بازی عروسکی، انرژی‌های اضافی و روانی خود را تخلیه کند. کودک آنچنان به عروسکش اعتماد دارد و خودش را مثل او می‌بیند که کلیه
احساسات و عواطفش را به عروسک فرافکن می‌کند و نسبت می‌دهد. این حالت نه تنها باعث تخلیه روانی شده بلکه درک و فهم بهتری از او را باعث می‌گردد. پس عروسک بافتنی به کودک این اجازه را می‌دهد تا بدون واهمه از بزرگترها، خودش یک آدم بزرگ شود و یک‌سری مسائل را از روی کنجکاوی تجربه کند.

اکثر اوقات، کودکان به تنهایی عروسک بازی می‌کنند چرا که والدین عروسک را برای او خریده‌اند که دیگر کاری به کارشان نداشته باشد و اگر هم با آنها بازی
کنند، بزرگ‌ترها خواسته‌های خودشان را به خواسته‌های کودکانشان تحمیل می‌کنند. واضح و روشن است که کودک عروسکش را از خودش طرد می‌کند و
نیازهایش، در این ارتباط ناکام می‌گردد. نیازهای دیگری نیز برای کودک وجود دارد که در ارتباط با عروسک می‌توانند برآورده و ارضا شوند، از قبیل نیاز به پیشرفت و کسب موفقیت، نیاز به رهبری و اداره کردن، نیاز به امنیت، نیاز به آزادی و کودک آزاد است.

 

مشخصات عروسک بافتنی

جنس: کاموا، نخ
قد عروسک: ۴۵ سانتیمتر
رنگ: چند رنگ
دسته محصول: سرگرمی
ساخت: ایران

‫۵/۵ ‏‫(۱۱ نظر)‬

توضیحات تکمیلی

مدل

طرح پاییز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک بافتنی فانتزی”
error: