اسباب بازی کوبه سیب

اسباب بازی کوبه سیب یک وسیله ی بسیار جذاب برای کودک دلبند شماست که علاوه بر بازی مهارت های بسیاری را در کودک افزایش می دهد. اسباب بازی کوبه سیب شامل یک صفحه اصلی به شک سیب می باشد که کرم هایی با رنگ های مختلف از آن بیرون می آیند. با ضربه زدن به هر کرم آن کرم به پایین می رود و کرم دیگری بالا می آید. این اسباب بازی علاوه بر قدرت دست بر تمرکز و سرعت عمل و دقت کودک شما نیز تاثیر بسزایی دارد. شتاب کودک برای نابودی کرم ها سبب افزایش هماهنگی میان حرکات دست و چشم می شود.

ناموجود

ناموجود

توضیحات

نحوه بازی با اسباب بازی کوبه سیب

اسباب بازی کوبه سیب یک وسیله ی بسیار جذاب برای کودک دلبند شماست که علاوه بر بازی مهارت های بسیاری را در کودک افزایش می دهد. اسباب بازی کوبه سیب شامل یک صفحه اصلی به شک سیب می باشد که کرم هایی با رنگ های مختلف از آن بیرون می آیند. با ضربه زدن به هر کرم آن کرم به پایین می رود و کرم دیگری بالا می آید. این بازی علاوه بر قدرت دست بر تمرکز و سرعت عمل و دقت کودک شما نیز تاثیر بسزایی دارد. شتاب کودک برای نابودی کرم ها سبب افزایش هماهنگی میان حرکات دست و چشم می شود.

این بازی را به صورت گروهی نیز می توان انجام داد به این صورت که یک بزرگتر زمان مشخصی را در اختیار هر کودک قرار دهد و تعداد دفعاتی که کودک ضربات صحیح بر سر کرم ها میزند را شمارش کنند و در آخر کودکی که موفق به زدن ضربات صحیح بیشتری بر سر کرم ها شده برنده اعلام شود. این بازی را می توان با گذاشتن امتیاز منفی برای ضربات خطا پیچیده تر و جذاب تر کرد. و البته میتوان به کودک فضای ایجاد بازی های مختلف را داد تا خلاقیت کودکتان را افزایش دهید. با اسباب بازی کوبه سیب حتی می توانید به کودکانتان رنگ ها را آموزش دهید و بخواهید کودک کرم با رنگ مورد نظر شما را هدف قرار دهد.

 

اهداف اسباب بازی کوبه سیب

  1. تقویت عضلات دست
  2. ایجاد هماهنگی میان حرکات چشم و دست
  3. افزایش قدرت دقت و تمرکز
  4. ایجاد تعامل و حس رقابت در بازی گروهی
  5. افزایش قدرت خلاقیت در کودکان
  6. آموزش رنگ ها
‫۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی کوبه سیب”
error: