اسباب بازی کوبه سرسره چوبی

اسباب بازی کوبه سرسره چوبی یک بازی سرگرم کننده و فکری آموزشی برای کودکان نوپای زیر سه سال میباشد. توپهای رنگی در حال غلتیدن روی سرسره  با تولید صدا توجه نوزاد را جلب می‌کند. همچنین کودکان بزرگتر و نوپا میتوانند با توجه به رنگ توپها هر توپی را داخل حفره ی همرنگش گذاشته و با کوبیدن چکش برروی آن باعث شوند توپها در مسیر سرسره ای این قلعه سر بخورند.  

اهداف اموزشی اسباب بازی کوبه سرسره چوبی

  • تقویت حس بینایی و تشخیص رنگ ها
  • تقویت حس شنوایی با صدای کوبیدن چکش
  • تخلیه ی هیجان با کوبیدن چکش
  • تقویت انگشتان دست و دست ورزی
  • آگاهی حسی کودک
  • افزایش دقت و تمرکز

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی کوبه سرسره چوبی

اسباب بازی کوبه سرسره چوبی یک بازی سرگرم کننده و فکری آموزشی برای کودکان نوپای زیر سه سال میباشد. توپهای رنگی در حال غلتیدن روی سرسره با تولید صدا توجه نوزاد را جلب می‌کند. استفاده از چکش یک بخش جذاب و مهیج این اسباب بازی است که کودک از آن بسیار استقبال میکند.

همچنین کودکان بزرگتر و نوپا میتوانند با توجه به رنگ توپها هر توپی را داخل حفره ی همرنگش گذاشته و با کوبیدن چکش برروی آن باعث شوند توپها در مسیر سرسره ای این قلعه سر بخورند. معمولا کودکان زیر سه سال از کوبیدن اشیاء و صدای ایجاد شده ی آن لذت میبرند. در واقع کودکان با این کار انرژی و هیجانات خود را تخلیه میکنند. همچنین گذاشتن هر توپ در حفره همرنگ فرصتی برای آموزش رنگها و به فکر وادار نمودن کودک میباشد.

جنس این اسباب بازی چوبی درجه یک بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. طبیعی بودن الیاف چوب در بازی های فکری چوبی، حس کودک را برای لمس، احساس و کشف تحریک میکند و دنیای آرام تری را برای کودک و خانواده به ارمغان می‌آورد. بازی‌های فکری ساخته شده با چوب به دلیل دوام و عمر زیادی که دارند، اغلب نسل به نسل منتقل میشوند.

 

اهداف اجتماعی اسباب بازی کوبه

اسباب بازی کوبه باعث هماهنگی سیستم عصب عضله شده و به دنبال خود باعث افزایش دقت و تمرکز دیداری نیز خواهد شد. کودک با حل این معمای زیبا احساس رضایت، استقلال و خودانگیختگی میکند و دارای نظمی درونی و خود خواسته میگردد. با توجه به اینکه کودک در این بازی بیشتر از انگشتان خود استفاده مینماید، قدرت انگشتان و عضلات ریز دست تقویت میگردد. همچنین کودک با دنبال کردن توپها بر روی سرسره تقویت قدرت چشمان و نگاه و افزایش کنترل اعصاب خود را بدست خواهد آورد. این اسباب بازی، بسیار زیبا و با کیفیت ساخته شده است و مواد مورد استفاده شده در این اسباب بازی برای کودک کاملاً ایمن و بدون سرب می باشد.

 

مشخصات اسباب بازی

رده سنی: زیر ۳ سال

جنس: چوبی

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی کوبه سرسره چوبی”
error: