اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک

اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک دارای هشت تیغه فلزی رنگی برای نواختن و دومیله چوبی. تیغه ها بر روی صفحه ای با طراحی بدن حیوانات قرار گرفته اند. زیر این اسباب بازی بلز چهار چرخ قرار دارد که کودک به راحتی میتواند آن را با خود حرکت دهد. این بلز از بهترین نوع مواد رنگی و فلزی ساخته شده است که برای کودکان دلبند شما ضرری نخواهند داشت. همچنین این بازی دارای دو طرح کروکودیل و هاپو بوده که فقط در حال حاضر طرح کروکودیل موجود می باشد. قیمت ویژه این محصول به دلیل مخدوش بودن کارتن این محصول می باشد.  

اهداف آموزشی اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک

  • بهبود هوش موسیقیایی کودک
  • آشنایی با نت خوانی
  • تقویت شنوایی
  • آشنایی با ریتم
  • هماهنگی حرکت دست با چشمان
  • شناخت رنگ ها

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک

اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک دارای هشت تیغه فلزی رنگی برای نواختن و دومیله چوبی. تیغه ها بر روی صفحه ای با طراحی بدن حیوانات قرار گرفته اند. زیر این اسباب بازی بلز چهار چرخ قرار دارد که کودک به راحتی میتواند آن را با خود حرکت دهد. این بلز از بهترین نوع مواد رنگی و فلزی ساخته شده است که برای کودکان دلبند شما ضرری نخواهند داشت.

بلز یکی از ساده ترین آلات موسیقی است که نواختن آن بسیار آسان است. کودکان از سنین پایین می توانند نواختن بلز را آغاز کنند. صدای بسیار جذاب این ساز زمینه بسیار مناسبی برای ورود کودک دلبند شما به دنیای موسیقی می باشد.

در واقع ساز بلز شکل کوچک و ساده شده ساز زایلوفون XYLOPHONE است که معمولا آموزش موسیقی به کودکان را از این ساز ها آغاز می کنند.

در مراکز آموزشی نیز بلز به عنوان ساز مقدماتی برای کودکان در نظر گرفته می شود. به کمک بلز کودکان به سادگی با نت خوانی وریتم آشنا می شوند. همانطور که می دانید گوش دادن و فراگیری موسیقی اثرات بسیار مفیدی بر مهارت های ذهنی دارد. به کمک موسیقی می توان هر شش قسمت مغز را همزمان به کار انداخت. موسیقی حافظه کلامی، مهارت شنوایی و تمرکز و هوشیاری کودک را تقویت میکند.

 

آموزش موسیقی با اسباب بازی بلز

موسیقی از هفت نت ساخته می شود. تیغه های فلزی بلز هرکدام یکی از این نت ها را به صدا در می آورند. با پشت هم نواختن این نت ها در فواصل مشخص موسیقی ساخته میشود. شما به راحتی می توانید به کمک اسباب بازی بلز چرخدار هوش موسیقیایی کودک را تقویت کنید.

برای آموزش بلز در سنین پایین تر کودکان می توانید آموزش موسیقی را با رنگ ها شروع کنید. در رنگ آمیزی تیغه ها از رنگهای بسیار جذابی استفاده شده و هر تیغه رنگ مشخصی دارد. میتوانید از کودک بخواهید با میله چوبی برروی رنگ مشخص شده ای بزند. برای سنین بالاتر میتوانید نت ها را برای او بخوانید و از او بخواهید به عنوان مثال دوبار پشت سر هم نت فا را بزند و با کمی فاصله یکبار نت سی. به کودک زمان دهید تا خودش با پشت هم نواختن نت ها با فاصله های مختلف موسیقی های جدیدی را کشف کند.

این بازی هم مثل تمام بازی های سامی تویز به جز جنبه بازی به صورت ناخودآگاه آموزش های مهمی را به کودک دلبندتان می دهد و کودک میتواند تعداد زیادی بازی با این وسیله خلق کند.

 

تاثیر اسباب بازی آموزش بلز چرخدار بر مهارت های کودک

  • بهبود هوش موسیقیایی کودک
  • آشنایی با نت خوانی
  • تقویت شنوایی
  • آشنایی با ریتم
  • هماهنگی حرکت دست با چشمان
  • شناخت رنگ ها

 

مشخصات اسباب بازی بلز چرخدار

جنس: چوب/ فلز

رده سنی: بالای یک سال

رنگ: چند رنگ

دسته بازی: موسیقی/ آموزشی

توضیحات: این بازی دارای دو طرح کروکودیل و هاپو بوده که فقط در حال حاضر طرح کروکودیل موجود می باشد. قیمت ویژه این محصول به دلیل مخدوش بودن کارتن این محصول می باشد.

‫۵/۵ ‏‫(۱۱ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی آموزش بلز چرخدار کودک”
error: