اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال

اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال و اعداد مناسب برای کودکانی است که از بازی با یک اسباب بازی به سرعت دلزده می شوند. چهار طرف این مکعب پازل جای گذاری اشکال هندسی وجود دارد که به خوبی کودک شما میتواند با بازی تفاوت این اشکال را درک کند بعلاوه روی این اشکال اعداد و علائم جمع و تفریق و مساوی نوشته شده که کودک را با مفاهیم اولیه ریاضی آشنا میکند.

نحوه بازی با اسباب بازی ماز و مکعب جادویی

در بالای مکعب یک ماز مارپیچی قرار داده شده که باعت افزایش دقت و سرعت حرکات دست کودک دلبند شما میشود. بازی ماز به معنی مسیر پر پیچ و خم می باشد. بازی ماز یک بازی فکری ، جهت افزایش دقت و هماهنگی بین چشمان و دستان کودک می باشد. این بازی به صورت انفرادی و گروهی قابل انجام میباشد. شما میتونید برای صحیح قرار دادن اشکال در مکعب زمان تعیین کنید. هر کودکی سرعت بیشتری در انجام داشت برنده نهایی بازی شماست. و کلی بازی خلاقانه که میتونید طراحی کنید و ازشون لذت ببرید.

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال

اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال و اعداد مناسب برای کودکانی است که از بازی با یک اسباب بازی به سرعت دلزده می شوند.

این مکعب جادویی با داشتن بازی های مختلف در هر وجه، به کودک این امکان را میدهد که از بازی با قسمت های مختلف آن لذت ببرد و برای ساعت ها سرگرم شود.

چهار طرف این مکعب پازل جای گذاری اشکال هندسی وجود دارد که به خوبی کودک شما میتواند با بازی تفاوت این اشکال را درک کند بعلاوه روی این اشکال اعداد و علائم جمع و تفریق و مساوی نوشته شده که کودک را با مفاهیم اولیه ریاضی آشنا میکند.

این اسباب بازی بسیار مستحکم بوده و چهار طرف مکعب با پیچ به هم متصل شده است و بخش بالایی اسباب بازی که بازی ماز وجود دارد به صورت فلزی به چوب متصل گردیده است.

 

نحوه بازی با اسباب بازی ماز و مکعب جادویی

در بالای مکعب یک ماز مارپیچی قرار داده شده که باعت افزایش دقت و سرعت حرکات دست کودک دلبند شما میشود. بازی ماز به معنی مسیر پر پیچ و خم می باشد. بازی ماز یک بازی فکری ، جهت افزایش دقت و هماهنگی بین چشمان و دستان کودک می باشد.

اشکال جذاب این اسباببازی، کودکان را جذب این بازی مهارتی برای افزایش دقت و تمرکز آنان می کند. در این بازی توپ های کوچک رنگ های متفاوتی دارند بنابراین کودک با رنگ ها آشنا میشود. از طرفی میتوانید از کودک بخواهید تعداد معینی از توپ ها را جابجا کند و به این تربیت کودک شما با مفاهیم ابتدایی شمارش نیز آشنا می شود بنابراین افزایش علاقه کودکان به کشف چیزهای جدید، یادگیری شمارش و شناخت رنگ های متفاوت از ویژگی های این بازی می باشد.

اسباب بازی مکعب جادویی هوش میتواند محبوب ترین وسیله سرگرمی برای کودک شما باشد که علاوه بر بازی مهارت های زیادی را به او آموزش دهد.

این بازی به صورت انفرادی و گروهی قابل انجام میباشد. شما میتونید برای صحیح قرار دادن اشکال در مکعب زمان تعیین کنید. هر کودکی سرعت بیشتری در انجام داشت برنده نهایی بازی شماست. و کلی بازی خلاقانه که میتونید طراحی کنید و ازشون لذت ببرید.

 

مشخصات اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال

جنس: چوب / فلز

رده سنی: بالای ۳ سال

دسته بازی: آموزشی

رنگ: چند رنگ

توضیحات : این بازی ترکیب دوبازی ماز و مکعب هوش میباشد که به صورت انفرادی یا گروهی میتواند بازی شود.

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی ماز و مکعب هوش جایگذاری اشکال”
error: