پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ

پازل کارت جادویی رنگ آمیزی یک اسباب بازی هنری و فکری است. این اسباب بازی بسیار متنوع و جذاب می باشد و برای کودکان که خیلی زود از یک اسباب بازی خسته می شوند بسیار جذاب می باشد. در این بازی 6 کارت دو رو داریم. یک طرف کارت ها عکس نقاشی شده ی سفید رنگ وسایل نقلیه است که کودک می بایست با ماژیک جادویی آنها را رنگ آمیزی کند و طرف دیگر تصویر همان وسیله به صورت پازل برای بازی کودک دلبند شما طراحی شده است.  

اهداف آموزشی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی

  • هماهنگی چشم و دست در نقاشی
  • تقویت ماهیچه های دست درگرفتن ماژیک
  • فعالیت همزمان نیمکره ی راست (محل فعالیتهای خلاقانه و احساسی) و نیمکره چپ (فعالیتهای تحلیلی و هندسی)
  • یادگیری رنگها و اشکال و آشنایی با ترکیب رنگها
  • آموزش زبان انگلیسی
  • تمرین تفکر منطقی

ناموجود

ناموجود

توضیحات

پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ

پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ یک اسباب بازی هنری و فکری است. این اسباب بازی بسیار متنوع و جذاب می باشد و برای کودکان که خیلی زود از یک اسباب بازی خسته می شوند بسیار جذاب می باشد. در این بازی ۶ کارت دو رو داریم. یک طرف کارت ها عکس نقاشی شده ی سفید رنگ وسایل نقلیه است که کودک می بایست با ماژیک جادویی آنها را رنگ آمیزی کند و طرف دیگر تصویر همان وسیله به صورت پازل برای بازی کودک دلبند شما طراحی شده است.

ماژیک جادویی رنگ ندارد و فقط با آب پر می شود اکثر مادرها هنگام استفاده کودک دلبندشان از ماژیک یا وسایل رنگ آمیزی این استرس را دارند که اگر کودک دست رنگی اش را سمت دهانش ببرد یا از روی کنجکاوی نوک ماژیک را به دهانش بزند چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعا درون ماژیک ها از جوهر شیمیایی استفاده شده است که این نگرانی در مادران را تشدید میکند.

اما ما با این ماژیک خیال شما را کاملا راحت میکنیم. این ماژیک جادویی هیچ جای نگرانی برای مادران عزیز نمیگذارد زیرا جوهر آن آب است. ماژیک را با آب پر کنید و درب آن را محکم ببندید و بگذارید کودک با خیال راحت و آزادانه با ماژیکش سرگرم نقاشی شود. کودک با ماژیک جادویی شروع به کشیدن روی طرح ها می کند و رنگ طرح ها خود بخود پدید می آیند. سپس بعد از چند دقیقه رنگها محو شده و مجددا صفحه سفید می شود. این کارتها بارها و بارها قابلیت رنگ آمیزی با آب را دارند.

 

اهداف آموزشی بازی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی

  • هماهنگی چشم و دست در نقاشی
  • تقویت ماهیچه های دست درگرفتن ماژیک
  • فعالیت همزمان نیمکره ی راست (محل فعالیتهای خلاقانه و احساسی) و نیمکره چپ (فعالیتهای تحلیلی و هندسی)
  • یادگیری رنگها و اشکال و آشنایی با ترکیب رنگها
  • آموزش زبان انگلیسی
  • تمرین تفکر منطقی

 

نحوه بازی با کارت ماژیک جادویی پازلی بزرگ

در این اسباب بازی هم مانند سایر اسباب بازی های سامی تویز میتوان تعداد زیادی بازی خلق کرد‌. یکی از نکات جذاب و آموزنده در این اسباب بازی آموزش وسایل نقلیه می باشد. مثلا از کودک دلبندتان بخواهید از میان کارت ها هواپیما را انتخاب کند و ابتدا پازل آن را بسازد و سپس آن را رنگ آمیزی کند. به این صورت و خیلی ساده کودک انواع وسایل نقلیه و تفاوت آنها را می آموزد‌. میتوانید در هنگام بازی برای جذابیت بیشتر و ماندگار شدن تصویر در ذهن کودک خاطره سفر با آن وسیله نقلیه را نیز برای کودک تعریف کنید. طرف بازی پازل ها دارای ۴ تکه و نسبتا چینش آن برای کودک ساده و راحت می باشد. پازل ها را بهم بریزید و عکس روی جعبه را در اختیار کودک قرار دهید حالا از او بخواهید تکه ها را سرجای درست خود قرار دهد.

 

مشخصات بازی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ

جنس: مقوا
رنگ: چندرنگ
رده سنی: بالای ۳ سال
دسته بازی: آموزشی – سرگرمی – فکری
تعداد پازل ها: هر بسته پازل شامل ۶ پازل مجزا
ابعاد پازل ها: ابعاد هر پازل ۲۱ در ۱۸.۵ سانتیمتر

نکته بسیار ارزشمند اسباب بازی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ این است که ماژیک جادویی پر شده از آب، کثیف کاری ماژیک رنگ آمیزی شیمیایی را نداشته و اگر روی مبل یا فرش و … کشیده شود رنگی از خود برجای نخواهد گذاشت. از طرفی به دلیل اینکه درون ماژیک جادویی بجای جوهر درون آن آب است همیشه قابل مصرف است و خشک یا بی استفاده نمی شود و مانند رنگ های شیمیایی استفاده شده در بسیاری از ماژیک ها آسیبی برای کودک دلبند شما ندارد.

‫۵/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل کارت جادویی رنگ آمیزی بزرگ”
error: