تفنگ اردک آبپاش – اسباب بازی حمام تفنگ اردک آب پاش

تفنگ اردک آبپاش یک اسباب بازی مناسب برای سرگرمی و آب بازی کودکان در حمام و یا بیرون می‌باشد. روی سر این اردک یک کلاه آبی رنگ وجود دارد که درب این آبپاش زیبا و جذاب هم می باشد. کلاه را از سر اردک برداشته و داخلش را پر از آب کنید. با فشردن دکمه ی روی گلوی اردک آب از نوک اردک بیرون پرتاب می شود. بدلیل طراحی خاص به راحتی در دست کودک نوپا قرار می‌گیرد.

اهداف بازی با اسباب بازی تفنگ اردک آبپاش

  • تقویت عضلات دست و افزایش قدرت انگشتان
  • علاقه مندی کودک به حمام و بازی های آبی
  • افزایش هماهنگی دست و چشم
  • ایجاد تهیج و شادی در کودک

ناموجود

ناموجود

توضیحات

تفنگ اردک آبپاش – اسباب بازی حمام تفنگ اردک آب پاش

تفنگ اردک آبپاش یک اسباب بازی مناسب برای سرگرمی و آب بازی کودکان در حمام و یا بیرون می‌باشد.

روی سر این اردک یک کلاه آبی رنگ وجود دارد که درب این آبپاش زیبا و جذاب هم می باشد. کلاه را از سر اردک برداشته و داخلش را پر از آب کنید. با فشردن دکمه ی روی گلوی اردک آب از نوک اردک بیرون پرتاب می شود. بدلیل طراحی خاص به راحتی در دست کودک نوپا قرار می‌گیرد.

اردک آبپاش یک اسباب بازی بامزه برای آب بازی، حمام و کنار دریا هست.

اگر کودک شما نسبت به حمام رفتن علاقه ای ندارد و سخت به حمام می آید حتما این اسباب بازی جذاب را امتحان کنید. می توانید با خرید دو یا سه تا از این آب پاش یک سرگرمی گروهی ایجاد کنید و در حمام شما هم با کودک دلبندتان مشغول بازی شوید. همچنین این اسباب بازی به دلیل مرغوبیت مواد اولیه به کار برده شده در آن و نداشتن قطعات ریز یک اسباب بازی مناسب برای کودکان نوپا می باشد.

اردک رنگ آمیزی شاد و خاصی دارد و کودکان نوپا را جذب می‌کند.

کودک شما با اسباب بازی اردک آبپاش عاشق حمام می‌شود و اجازه بدهید لحظات شادی با اسباب بازی حمام تفنگ آبپاش اردک داشته باشد. نکته جذاب دیگر درباره این اسباب بازی این است که هنگامیکه کلاه اردک در آب داغ قرار می گیرد کلاه آن به رنگ آبی روشن تغییر رنگ می دهد و زمانیکه کلاه سرد شود به رنگ اولیه ی خود باز می گردد.

 

نحوه بازی با اسباب بازی تفنگ اردک آبپاش

با اسباب بازی تفنگ اردک آبپاش می توانید به صورت گروهی و یا تکی بازی کنید. برای بازی گروهی باید به تعداد کودکان و بزرگسالان اردک آب پاش تهیه کنید. شرکت کننده هابه دو گروه تقسیم شوند و هر گروه با اردک آب پاش گروه مقابلرا هدف قرار دهد. با این اردک حتی بازی نشانه گیری هم میتوانید انجام دهید. چند شی بسیار سبک (مانند بادکنک) برروی یک سکو بچینید و از کودک بخواهید با نشانه گیری درست به اهداف بزند.

 

اهداف بازی تفنگ آبپاش

  • تقویت عضلات دست و افزایش قدرت انگشتان
  • علاقه مندی کودک به حمام و بازی های آبی
  • افزایش هماهنگی دست و چشم
  • ایجاد تهیج و شادی در کودک

 

مشخصات اسباب بازی اردک آب پاش

جنس: پلاستیک مرغوب درجه یک
رنگ: زرد
رده سنی: یکسال به بالا
دسته بازی: سرگرمی
ابعاد: ۱۸ در ۱۰ سانتی متر
کشور سازنده: چین

‫۵/۵ ‏‫(۹ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تفنگ اردک آبپاش – اسباب بازی حمام تفنگ اردک آب پاش”
error: