اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر

اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر محصولی مناسب برای کودکان بالای 6 ماه و اسباب بازی واکنشی زیبا و کارآمد در آرام کردن و مشغول کردن بچه ها میباشد. این اسباب بازی چهار چرخ قدرتمند دارد که داخل چرخ های این اسباب بازی ساچمه های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودکان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر هاپو باعث میشود هاپو به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.  

فواید اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر

  • جذاب و مهیج برای کودکان
  • واکنش حرکتی دستان
  • راه رفتن کودک
  • تحریک کودکان به تحرک
  • دنبال کردن یک هدف مشخص
  • بسیار ایمن برای کودکان نوپا

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر

اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر یک اسباب بازی بسیار مناسب برای کودکان شماست. کودک برای به حرکت درآوردن هاپوی راهبر خودش هم مجبور به حرکت می شود، هم حرکت در دست ها و بازوانش و هم حرکت در پاها. علاوه براین داخل چرخ های بازی هاپو توپ های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودک بسیار جذاب خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر اسباب بازی آموزشی هاپو باعث می شود به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.

بیشتر اسباب بازی های مناسب برای نوزادان و نوپایان بر تقویت هوش حرکتی و هماهنگی عصب و عضله تمرکز دارند. اسباب بازی هاپوی راهبر کودک را تشویق می کند که حرکت های پایه ای نظیر خزیدن و چهاردست و پا رفتن را که زیر بنای راه رفتن هست را انجام دهد.

نحوه بازی با اسباب بازی هاپوی راهبر

اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر محصولی مناسب برای کودکان بالای ۶ ماه و اسباب بازی واکنشی زیبا و کارآمد در آرام کردن و مشغول کردن بچه ها میباشد. این اسباب بازی چهار چرخ قدرتمند دارد که داخل چرخ های این اسباب بازی ساچمه های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودکان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر هاپو باعث میشود هاپو به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.

بچه ها رقابت را دوست دارند بنابراین با این اسباب بازی آموزشی هم میتوانید یک رقابت عالی بین کودکانتان ایجاد کنید و هم به آنها آموزش های حرکتی بیاموزید. در اتاق، خطی را به عنوان خط شروع بازی و خطی را به عنوان خط پایان بازی مشخص کنید. سپس از کودکان بخواهید با هاپوهای راهبر خود پشت خط شروع بنشینند و بعد هر کودکی سریعتر اسباببازی خود را به خط پایان برساند برنده خواهد بود. برای بازی جایزه هم تعیین میتوانید کنید این بازی را حتی با یک بازیکن هم میتوان انجام داد ولی برای برنده شدن باید در زمان مشخصی مسیر را طی کند. برای سنین بالاتر میتوانید با گذاشتن قوانین بازی را پیچیده تر کنید.

 

فواید اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر

  • جذاب و مهیج برای کودکان
  • واکنش حرکتی دستان
  • راه رفتن کودک
  • تحریک کودکان به تحرک
  • دنبال کردن یک هدف مشخص
  • بسیار ایمن برای کودکان نوپا

 

مشخصات اسباب بازی هاپو راهبر

جنس: پلاستیک درجه یک

رده سنی: بالای شش ماه

دسته بازی: حرکتی – آموزشی – سرگرمی

رنگ: چند رنگ

 

‫۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی آموزشی هاپوی راهبر”
error: