اسباب بازی آموزشی فیل راهبر

اسباب بازی آموزشی فیل راهبر یک اسباب بازی بسیار مناسب برای کودکان شماست. کودک برای به حرکت درآوردن فیل راهبر خودش هم مجبور به حرکت می شود، هم حرکت در دست ها و بازوانش و هم حرکت در پاها. علاوه براین داخل چرخ های این فیل توپ های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد میکند و برای کودک بسیار جذاب خواهد بود.  

اهداف اسباب بازی آموزشی فیل راهبر

  • افزایش هماهنگی میان دست و چشم
  • بهبود مهارت های حرکتی
  • برانگیختن حس کار با دست
  • تحریک حواس بینایی با رنگ های شاد راهبر

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی آموزشی فیل راهبر

اسباب بازی آموزشی فیل راهبر یک اسباب بازی بسیار مناسب برای کودکان شماست. کودک برای به حرکت درآوردن فیل راهبر خودش هم مجبور به حرکت می شود، هم حرکت در دست ها و بازوانش و هم حرکت در پاها. علاوه براین داخل چرخ های این فیل توپ های ریزی قرار دارد که موقع چرخش صدا ایجاد می کند و برای کودک بسیار جذاب خواهد بود. کودک با فشردن قسمت میانی و یا کمر فیل باعث می شود فیل به سمت جلو حرکت کند و از طرفی رنگارنگ بودن و صدای ایجاد شده کودک را برای تکرار این کار ترغیب میکند.

اسباب بازی فیل راهبر از جنس پلاستیک درجه یک و رنگ ضد حساسیت برای کودکان تولید گردیده است که برای کودکان بالاتر از شش ماه یک اسباب بازی محرک و جذاب می باشد.

 

اهداف آموزشی بازی فیل راهبر

  • افزایش هماهنگی میان دست و چشم
  • بهبود مهارت های حرکتی
  • برانگیختن حس کار با دست
  • تحریک حواس بینایی با رنگ های شاد راهبر

 

نحوه بازی با فیل راهبر

بچه ها رغابت را دوست دارند بنابراین با بازی آموزشی فیل راهبر هم میتوانید یک رغابت عالی بین کودکانتان اینجاد کنید. در اتاق خطی را به عنوان خط شروع بازی و خطی را به عنوان خط پایان بازی مشخص کنید. سپس از کودکان بخواهید با فیل های راهبر خود پشت خط شروع بنشینند و بعد هر کودکی سریعتر فیل راهبر خود را به خط پایان برساند برنده خواهد بود. برای بازی جایزه هم میتوانید تعیین کنید این بازی را حتی با یک بازیکن هم می توان انجام داد ولی برای برنده شدن باید در زمان مشخصی مسیر را طی کند. برای سنین بالاتر می توانید با گذاشتن قوانین بازی را پیچیده تر کنید.

 

مشخصات اسباب بازی آموزشی فیل راهبر

جنس: پلاستیک درجه یک
رده سنی: بالای شش ماه
دسته بازی: حرکتی – آموزشی
رنگ: چند رنگ
سایز: ۲۲.۱*۱۲.۵*۲۰.۴ سانتیمتر

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی آموزشی فیل راهبر”
error: