پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب

اسباب بازی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب دارای 6 کارت دو رو میباشد. یک طرف کارت ها عکس های نقاشی شده ی سفید وسایل نقلیه یا میوه جات است که کودک می بایست با ماژیک جادویی آنها را رنگ آمیزی کند. ماژیک جادویی رنگ ندارد و فقط با آب پر می شود اکثر مادرها هنگام استفاده کودک دلبندشان از ماژیک یا وسایل رنگ آمیزی این استرس را دارند که اگر کودک دست رنگی اش را سمت دهانش ببرد یا از روی کنجکاوی نوک ماژیک را به دهانش بزند چه اتفاقی خواهد افتاد. توجه فرمایید در زمان سفارش میتوانید مدلی که مدنظرتان هست را در بخش توضیحات سفارش اعلام بفرمایید یا نوع میوه جات یا نوع وسایل نقلیه برای شما ارسال گردد.

اهداف آموزشی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب

  • افزایش تمرکز و توجه
  • تقویت انگشتان دست و دست ورزی
  • هماهنگی چشم و دست
  • تقویت حافظه و هوش دیداری
  • افزایش اعتماد به نفس کودک
  • آموزش مهارت های ظریف

۸۵,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب

پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب یک اسباب بازی هنری و فکری است. این اسباب بازی بسیار متنوع و جذاب می باشد و برای کودکان که خیلی زود از یک اسباب بازی خسته می شوند بسیار جذاب می باشد. در بازی پازل کارت جادویی رنگ آمیزی ۶ کارت دو رو داریم. یک طرف کارت ها عکس های نقاشی شده ی سفید وسایل نقلیه یا میوه جات است که کودک می بایست با ماژیک جادویی آنها را رنگ آمیزی کند.

ماژیک جادویی رنگ ندارد و فقط با آب پر می شود اکثر مادرها هنگام استفاده کودک دلبندشان از ماژیک یا وسایل رنگ آمیزی این استرس را دارند که اگر کودک دست رنگی اش را سمت دهانش ببرد یا از روی کنجکاوی نوک ماژیک را به دهانش بزند چه اتفاقی خواهد افتاد. توجه فرمایید در زمان سفارش میتوانید مدلی که مدنظرتان هست را در بخش توضیحات سفارش اعلام بفرمایید یا نوع میوه جات یا نوع وسایل نقلیه برای شما ارسال گردد.

قطعا درون ماژیک ها از جوهر شیمیایی استفاده شده است که این نگرانی در مادرها را تشدید میکند. اما ما با این ماژیک خیال شمارا کاملا راحت میکنیم. نکته بسیار ارزشمند در پازل کارت جادویی رنگ آمیزی این است که ماژیک های جادویی پر شده از آب کثیف کاری های ماژیک های رنگ آمیزی را نداشته و اگر روی مبل یا فرش و … کشیده شود رنگی نخواهد داشت. و از طرفی به دلیل اینکه جوهر درون آن آب است همیشه قابل مصرف است و خشک یا بی استفاده نمی شود و مانند رنگ های شیمیایی استفاده شده در بسیاری از ماژیک ها آسیبی برای کودک دلبند شما ندارد.

 

چگونه  با پازل کارت ماژیک جادویی بازی کنیم؟

در این اسباب بازی هم مانند سایر اسباب بازی های سامی تویز میتوان تعداد زیادی بازی خلق کرد‌. این ماژیک جادویی هیچ جای نگرانی برای مادران عزیز نمیگذارد زیرا جوهر آن آب است. ماژیک را با آب پر کنید و درب آن را محکم ببندید و بگذارید کودک با خیال راحت و آزادانه با ماژیکش سرگرم نقاشی شود. یکی از نکات جذاب و آموزنده در این اسباب بازی آموزش وسایل نقلیه یا میوه جات می باشد. مثلا از کودک دلبندتان بخواهید از میان کارت ها هواپیما را انتخاب کند و ابتدا پازل آن را بسازد و سپس آن را رنگ آمیزی کند. به این صورت و خیلی ساده کودک انواع وسایل نقلیه و تفاوت آنها را می آموزد‌. می توانید در هنگام بازی برای جذابیت بیشتر و ماندگار شدن تصویر در ذهن کودک خاطره سفر با آن وسیله نقلیه را نیز برای کودک تعریف کنید.

کودک با ماژیک جادویی شروع به کشیدن روی طرح ها می کند و رنگ طرح ها خودبخود پدید می آید. بعد از چند دقیقه رنگها محو شده و مجددا صفحه سفید می شود. این کارتها بارها و بارها قابلیت رنگ آمیزی با آب را دارند. طرف دیگر کارت ها پازل است. پازل ها ۴ تکه و نسبتا ساده می باشند. پازل ها را بهم بریزید و عکس روی جعبه را در اختیار کودک قرار دهید حالا از او بخواهید تکه ها را سرجای درست خود قرار دهد. همچنین در این بازی میتوانید نوع میوه آن را سفارش دهید تا به کودک میوه جات را آموزش دهید.

 

اهداف آموزشی پازل کارت جادویی

  • افزایش تمرکز و توجه
  • تقویت انگشتان دست و دست ورزی
  • هماهنگی چشم و دست
  • تقویت حافظه و هوش دیداری
  • افزایش اعتماد به نفس کودک
  • آموزش مهارت های ظریف

 

مشخصات پازل کارت جادویی رنگ آمیزی

کشور سازنده: چین
جنس: مقوا درجه یک
رنگ: چند رنگ
رده سنی: بالای ۳ سال
دسته بازی: آموزشی – فکری – سرگرمی

‫۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل کارت جادویی رنگ آمیزی با آب”
error: