بازی فکری کوبه هوش

بازی فکری کوبه هوش یک محصول آموزشی ساخته شده از پلاستیک مرغوب که برای کودکان بالای دوازده ماه مفید است. این اسباب بازی تشکیل شده از یک صفحه اصلی که جای شش عدد شکل هندسی در آن خالی شده است و شش شکل سه بعدی که با اشکال روی صفحه اصلی مطابقت دارند در رنگهای شاد و بسیار جذاب برای کودکان به همراه یک چکش بی خطر که برای کودک دلبند شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

مزایای بازی فکری کوبه هوش

  • تقویت حافظه
  • افزایش سرعت انتقال
  • افزایش سرعت تفکر
  • افزایش مهارت‌های شناختی
  • افزایش سطح تمرکز
  • افزایش مهارت استقلال در تفکر و برنامه‌ریزی

ناموجود

ناموجود

توضیحات

بازی فکری کوبه هوش

بازی فکری کوبه هوش یک محصول آموزشی ساخته شده از پلاستیک مرغوب که برای کودکان بالای دوازده ماه مفید است.

این اسباب بازی تشکیل شده از یک صفحه اصلی که جای شش عدد شکل هندسی در آن خالی شده است و شش شکل سه بعدی که با اشکال روی صفحه اصلی مطابقت دارند در رنگهای شاد و بسیار جذاب برای کودکان به همراه یک چکش بی خطر که برای کودک دلبند شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

کودک باید هر شکل را درجای خود قرار داده و با ضربه چکش آنرا در جای خود ثابت کند و برای ادامه بازی باز هم باید اشکال را با کمک چکش از صفحه اصلی خارج کرده و بازی را تکرار کند. استفاده از چکش برای کودک شما یک بخش جذاب و هیجان انگیز خواهد بود که کودک بسیار از آن استقبال خواهد کرد. او با این کار ضرورت استفاده از ابزار را در برخی کارها یاد می گیرد و در میابد برای انجام هر کاری باید ابزار مناسب آن کار را داشته باشد. این بازی به دلیل استفاده از چکش برای تقویت عضلات دست کودک بسیار مفید بوده و با امتحان کردن اشکال و پیدا کردن شکل درست،حل مسائل را از طریق  آزمون و خطا یاد می گیرد.

چکش این اسباب بازی با یک نخ به صفحه بازی وصل میباشد تا برای کودک خطر آفرین نباشد.

بازی فکری کوبه هوش را برای کودک خود تهیه کرده و از اوج شادی او در حین انجام این بازی لذت ببرید.

 

روش بازی فکری کوبه هوش

همانطور که قبلا هم در سامی تویز گفته شده است کودک می بایست در انجام بازی آزاد باشد تا بتواند خلاقیت هایش را شکوفا کند. هر بازی را می توان به چندین طریق محتلف انجام داد و از آن لذت برد بنابراین آنجا در این قسمت به شما عزیزان‌ گفته می شود تنها تلنگری برای کشف بازی های خلاقانه تر و جذاب تر می باشد.
در این بازی شما دو مورد آموزش رنگ و اشکال هندسی را می توانید داشته باشید. برای سنین پایین تر از آموزش رنگ شروع کنید.

مثلا از کودک بخواهید شکل با رنگ سبز را برداشته و در جای صحیح قرار دهد. برای افزایش قدرت دست کودکان می توانید اینگونه عمل کنید مثلا از کودک بخواهید با یک ضربه چکش شکل را از زیر صفحه خارج کند. البته حتما از دفعات بیشتر ضربه شروع کنید مثلا ابتدا از کودک بخواهید با سه ضربه شکل را خارج کند و بعد تدریج تعداد ضربات را کم کنید. همچنین با پیدا کردن شکل درست اسباب بازی، حس پیروزی و موفقیت را تجربه کرده و اعتماد به نفس کودک دلبند شما افزایش می یابد. هماهنگی بین حرکات چشم ودست، تخلیه انرژی کودک از طریق چکش زدن، تقویت حواس چندگانه کودک، آشنایی با اشکال هندسی و رنگها، از دیگر مزایای این بازیست.

 

مزایای بازی با کوبه هوش

اگر سلول‌های مغزی به فعالیت کردن، تشویق نشوند، استدلال نکنند و به دنبال حل مسائل و رفع چالش‌های گوناگون نباشند، کارایی خود را از دست خواهند داد. اما به کمک بازی فکری می‌توان مغز را تمرین داد و قبراق نگه داشت.

از جمله مزایای بازی فکری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت حافظه
  • افزایش سرعت انتقال
  • افزایش سرعت تفکر
  • افزایش مهارت‌های شناختی
  • افزایش سطح تمرکز
  • افزایش مهارت استقلال در تفکر و برنامه‌ریزی

 

مشخصات اسباب بازی

جنس: پلاستیک
رده سنی: بالای ۱۲ ماه
دسته بازی: فکری – آموزشی
رنگ: چندرنگ

 

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی فکری کوبه هوش”
error: