پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی

اسباب بازی پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی همانطور که مشخص است دو بازی مجزا و ترکیبی در یک اسباب بازی می باشد. پازل جورچین خرس کوچولو یک اسباب بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودک دلبند شما می باشد که کودک به راحتی می تواند با اسباب بازی پازلی خود بازی کند و پازل سوزنی یا دکمه ای یا قارچی مونته سوری بازی ای قدیمی و جذاب برای کودکان که با آن می توانند با دکمه ها اشکال مختلف و یا اعداد و مفاهیم ریاضی را بر روی تخته ی سوزنی رسم کنند. این محصول دارای طرح های متفاوتی میباشد و ممکن هست در زمان سفارش طرح متفاوتی را مشاهده بفرمایید.  

فواید بازی پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی

  • افزایش تمرکز
  • آموزش نظم و ترتیب
  • آموزش مهارت های ظریف
  • آموزش مفاهیم ریاضی
  • تقویت روحیه مشارکت گروهی
  • افزایش خلاقیت
  • افزایش قدرت حرکت انگشتان
  • تقویت هوش
  • تقویت هماهنگی میان چشم و دست

۲۱۰,۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی

اسباب بازی پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی همانطور که مشخص است دو بازی مجزا و ترکیبی در یک اسباب بازی می باشد. پازل جورچین خرس کوچولو یک اسباب بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودک دلبند شما می باشد که کودک به راحتی می تواند با اسباب بازی پازلی خود بازی کند و پازل سوزنی یا دکمه ای یا قارچی مونته سوری بازی ای قدیمی و جذاب برای کودکان که با آن می توانند با دکمه ها اشکال مختلف و یا اعداد و مفاهیم ریاضی را بر روی تخته ی سوزنی رسم کنند.

در بخش پازل چوبی کودک می تواند لباس خرس ها را با سلیقه خود تغییر دهد و لباس های متفاوتی برای خرس ها ایجاد کند. در پازل سوزنی یا پازل دکمه ای مونته سوری می توانید اعداد را به کودک آموزش دهید و او را با مفاهیم اولیه ریاضی مثل جمع و تفریق آشنا کنید. به غیر از این کودک می تواند طرح های خلاقانه ای به کمک مهره ها برروی صفحه سوزنی ایجاد کند. در این اسباب بازی ترکیبی بجز مفاهیم ریاضی و نقاشی، کودک را با رنگ ها آشنا می کنید. قطعات اسباب بازی های سامی تویز اکثرا چوبی هستند و رنگ های بکار رفته در آنها بر پایه آب می باشد که این خود باعث افزایش کیفیت اسباب بازی می شود‌.

 

فواید اسباب بازی ترکیبی پازل سوزنی و پازل خرسی

جورچین چوبی خانواده خرس کوچولو و‌ پازل سوزنی مونته سوری باعث افزایش تمرکز کودک، آموزش نظم و ترتیب، آموزش مهارت های ظریف، آموزش مفاهیم ریاضیات، تقویت روابط گروهی و تیمی، افزایش خلاقیت، افزایش قدرت حرکت انگشتان، تقویت هوش و تقویت هماهنگی میان چشم و دست می شود.

 

نجوه بازی با اسباب بازی ترکیبی پازل چوبی کودک

اسباب بازی پازل چوبی خانواده خرس کوچولو و‌ پازل سوزنی مونته سوری مثل مابقی اسباب بازی های سامی تویز به دلیل وجود چند بازی در یک بازی می تواند ساعت ها کودک شما را سرگرم کند و خلاقیت کودک شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

در اینجا چند نمونه بازی برای شما معرفی میکنیم تا شاید کمکی برای خلق بازی های بهتر باشد.

اگر چند کودک در خانه هستند با این بازی آن ها را سرگرم کنید. اسباب بازی را به سمت پازل سوزنی منتسوری بگذارید، از کودکان بخواهید با کمک هم یک گل و یا یک خانه بکشند. اگر سن کودکان بیشتر است می توانید از آن ها بخواهید چند جمع و تفریق برروی تخته بنویسند و کودک دوم جواب ها را بدهد و سپس بازی را برعکس انجام دهند. برای سنین کمتر می توانید بازی را با رنگ ها انجام دهید مثلا از یک کودک بخواهید فقط با مهره های قرمز نقاشی بکشد و کودک دیگر با مهره های سبز نقاشی بکشد.

در بخش پازل چوبی کودک می توانید از هر کودک بخواهید که یک لباس برای خرس مادر یا پدر انتخاب کند و حتی این بازی را هم بر روی یک سطح صاف بدون نیاز به تخته ی پازل هم کودکان می تواننند انجام دهند.

در ویدیوی زیر طریقه بازی با جورچین چوبی و پازل سوزنی را مشاهده نمایید.

 

 

مشخصات اسباب بازی پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی

جنس اسباب بازی: چوب
رده سنی: سه تا هفت سال
رنگ: چند رنگ
دسته بازی: آموزشی – فکری – سرگرمی – پازل
توضیحات اسباب بازی پازل: دارای جعبه چوبی که قطعات پازل جورچین و پازل سوزنی مونته سوری داخل آن قرار دارند.

‫۴.۹/۵ ‏‫(۸ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پازل چوبی سوزنی مونته سوری و پازل خانواده خرسی”
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
error: