مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای کد EQY509

مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای Qi Yi کد 136 یک پازل مکانیکی یا یک جورچین است که به آن مکعب جادویی نیز گفته می شود. این بازی در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. در هر وجه مکعب روبیک یک رنگ متمایز دارد و هدف بازی بهم ریختن رنگ های مکعب و کامل کردن رنگ مکعب می باشد به طوری که تمامی وجه های مکعب یک رنگ باشند.  

اهداف آموزشی مکعب روبیک دو در دو مدل Qi Yi

مکعب روبیک یا مکعب جادویی میتواند ساعت ها کودک شما را مشغول حل خودش کند و خیال شما راحت باشد که در تمام این ساعات کودک شما مشغول ورزش ذهنش بوده است. خیلی از کودکان و نوجوانان در سراسر جهان این بازی را به صورت حرفه ای دنبال میکنند و در مسابقات مختلف آن شرکت میکنند. پس این ورزش ذهن میتواند به عنوان رشته تخصصی کودک شما هم باشد.  

ناموجود

ناموجود

توضیحات

مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای کد EQY509

مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای یک پازل مکانیکی یا یک جورچین است که به آن مکعب جادویی نیز گفته می شود. این بازی در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. در هر وجه مکعب روبیک یک رنگ متمایز دارد و هدف بازی بهم ریختن رنگ های مکعب و کامل کردن رنگ مکعب می باشد به طوری که تمامی وجه های مکعب یک رنگ باشند.

بازی مکعب روبیک یک ورزش فکری محسوب می شود که دو نیمکره مغز را به فعالیت وا می دارد و باعث افزایش قدرت یادگیری،افزایش قدرت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و داشتن کنترل بر روی حرکات تک تک انگشتان، افزایش اعتماد به نفس، افزایش هوش منطقی و استدلال حرکات و کشف راه حل های جدید می شود.

کودکان به دلیل ساختار ذهنی انعطاف پذیرشان در حل این پازل عملکرد بهتری نسبت به بزرگترها دارند. اکثر رکوردهای جهانی مکعب روبیک توسط نوجوانان زده شده است که سن آن ها گاهی به ۸ سال هم میرسد.

مکعب روبیک ۲ در ۲ به عنوان یک شیء جذابیت های خاص خود را دارد. رنگ هایش، تق تق شاخص هنگام چرخیدن قطعاتش،حس خوشایند لمس کردنش و صبر به هنگام حل این معما. این روبیک دارای قابلیت جدا شدن قطعات خود میباشد یعنی اگر برای حل این بازی کودک با مشکل روبرو شد میتواند قطعات را جدا کرده و به جای اصلی خود ببرد.

 

اهداف آموزشی مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای

مکعب روبیک سایز های مختلفی دارد،  مکعب روبیک دو در دو، سه در سه، چهار در چهار و به همین ترتیب سایزها بزرگتر میشوند. هر چه سایز مکعب روبیک بزرگتر باشد حل کردن این پازل سخت تر خواهد شد. بنابراین برای ابتدای کار کودکانتان میتوانید از سایز های کوچکتر مکعب روبیک شروع کنید و کم کم سایز های بزرگتر را تهیه کنید.

این پازل جذاب میتواند ساعت ها کودک شما را مشغول حل خودش کند و خیال شما راحت باشد که در تمام این ساعات کودک شما مشغول ورزش ذهنش بوده است. خیلی از کودکان و نوجوانان در سراسر جهان این بازی را به صورت حرفه ای دنبال میکنند و در مسابقات مختلف آن شرکت میکنند. پس این ورزش ذهن میتواند به عنوان رشته تخصصی کودک شما هم باشد.

 

مشخصات مکعب روبیک ۲ در ۲

جنس: پلاستیک

رده سنی: ۵ سال به بالا

رنگ: چند رنگ

دسته بازی: پازل / فکری / ورزشی

سایز: ۲×۲

‫۴.۱/۵ ‏‫(۷ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکعب روبیک دو در دو مدل کای وای کد EQY509”
error: