مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه مدل مروارید اورجینال

مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه مدل مروارید اورجینال یک پازل مکانیکی یا یک جورچین است که به آن مکعب جادویی نیز گفته می شود. این بازی در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. در هر وجه مکعب روبیک یک رنگ متمایز دارد و هدف بازی بهم ریختن رنگ های مکعب و کامل کردن رنگ مکعب می باشد به طوری که تمامی وجه های مکعب یک رنگ باشند.  

اهداف آموزشی مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه

مکعب روبیک یا مکعب جادویی میتواند ساعت ها کودک شما را مشغول حل خودش کند و خیال شما راحت باشد که در تمام این ساعات کودک شما مشغول ورزش ذهنش بوده است. خیلی از کودکان و نوجوانان در سراسر جهان این بازی را به صورت حرفه ای دنبال میکنند و در مسابقات مختلف آن شرکت میکنند. پس این ورزش ذهن میتواند به عنوان رشته تخصصی کودک شما هم باشد.  

ناموجود

ناموجود

توضیحات

مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه مدل مروارید اورجینال

مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه یک جورچین مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ” مکعب جادویی ” است که توسط مخترع آن نام‌گذاری شده‌است. این اسباب بازی در سال ۱۹۸۰ به افتخار سازنده آن به ” مکعب روبیک ” تغییر نام یافت و برنده جایزه ویژه بهترین پازل جهان در آلمان شد و گفته شده پرفروشترین اسباب بازی جهان با ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ عدد است.

مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو در هر وجه یک رنگ متمایز دارد و هدف بازی بهم ریختن رنگ های مکعب و کامل کردن رنگ مکعب می باشد به طوری که تمامی وجه های مکعب یک رنگ باشند.

مکعب روبیک به عنوان یک شیء جذابیت های خاص خود را دارد. رنگ هایش، تق تق شاخص هنگام چرخیدن قطعاتش،حس خوشایند لمس کردنش و صبر به هنگام حل این معما از جذابیت های خاص این بازی است.

 

اهداف آموزشی مکعب روبیک Sheng Shou CUBE

این اسباب بازی یک ورزش فکری محسوب می شود که دو نیمکره مغز را به فعالیت وا می دارد و باعث افزایش قدرت یادگیری،افزایش قدرت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و داشتن کنترل بر روی حرکات تک تک انگشتان، افزایش اعتماد به نفس، افزایش هوش منطقی و استدلال حرکات و کشف راه حل های جدید می شود.

کودکان به دلیل ساختار ذهنی انعطاف پذیرشان در حل این پازل عملکرد بهتری نسبت به بزرگترها دارند. اکثر رکوردهای جهانی مکعب روبیک توسط نوجوانان زده شده است که سن آن ها گاهی به ۸ سال هم میرسد.

این پازل جذاب میتواند ساعت ها کودک شما را مشغول حل خودش کند و خیال شما راحت باشد که در تمام این ساعات کودک شما مشغول ورزش ذهنش بوده است. خیلی از کودکان و نوجوانان در سراسر جهان این بازی را به صورت حرفه ای دنبال میکنند و در مسابقات مختلف آن شرکت میکنند. پس این ورزش ذهن میتواند به عنوان رشته تخصصی کودک شما هم باشد.

پژوهشهای جدید در موارد حل مکعب روبیک  نشان می دهد انجام چنین فعالیت هایی ـ البته اگر تداوم داشته باشد ـ می تواند کمک کند ما حتی هنگامی که پا به سن می گذارید و وارد دوران سالمندی می شوید سرحال بمانید و مغز عملکردش را یکنواخت حفظ کند این بازی باعث پرورش قدرت تمرکز میگردد.

 

مشخصات مکعب روبیک ۳ در ۳ شنگ شو Original Sheng Shou CUBE

جنس: پلاستیک

رده سنی: ۵ سال به بالا

رنگ: چند رنگ

دسته بازی: پازل / فکری / ورزشی

سایز: ۳×۳

‫۵/۵ ‏‫(۵ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکعب روبیک حرفه ای شنگ شو سه در سه مدل مروارید اورجینال”
error: