بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups

بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شود و عملکرد 2 طرفه ی بدنشان را در بر میگیرد. با سرعت گرفتن بازی و تمرکز بیشتر روی بازی از طرف راست مغز کودک شاهد افزایش پالس ها می شویم و این یعنی کودک از هر 2 طرف سمت مغزش در بازی لیوان چینی استفاده می کند و باعث افزایش هوشیاری کودک شما می شود . بچه هایی که از لیوان چینی در بازی هایشان استفاده می کنند و این اسباب بازی را هر روز یا هر هفته چند بار در بازی هایشان بهره می برند حواسشان جمعتر و تمرکز قویتری نسبت به کودکان دیگری دارند .  

فواید بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups

  • استفاده از هر دو نیم کره مغز و بدن به طور همزمان
  • افزایش اعتماد به نفس ( موثر در بهبود اختلال خواندن و لب اهیانه)
  • افزایش و ایجاد روحیه کار گروهی ( موثر در کارکرد لب اهیانه)
  • تقویت قوه تجسم فضایی (موثر دربهبود اختلال ریاضی)
  • تقویت قوه حسی و حرکتی ( موثر در کارکرد لب پیشانی)
  • تقویت قوه تشخیص و تمیز و تعمیم پذیری (موثر در کارکرد لب اهیانه)
  • بهبود اختلال خواندن ( موثر در به کار‌گیری نیمکره چپ مغز)
  • بهبود اختلالات دیکته نویسی (موثر در به کار‌گیری نیمکره چپ مغز)
  • بهبود اختلالات ریاضی ( موثر در بهبود قوه تجسم فضایی)
  • هماهنگی دست و چشم وعصب و عضله (موثر در کارکرد لب پیشانی)

ناموجود

ناموجود

توضیحات

بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups

بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups از زمان های قبل از میلاد مسیح بوده است و تا به امروز نیز شکل های مختلف آن اختراع شده و یا تنها از لحاظ کیفیت و ریزه کاری بهبود داشته اند همانند اسباب بازی های حیوانات که در ماقبل تاریخ نیز از این مدل اسباب بازی ها استفاده میشده است. اسباب بازی های جورچین نیز جزو بازی های تاریخی هست که شکل جدید به خود گرفته است.

 

توضیحات در مورد لیوان چینی

بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups باعث افزایش تمرکز دانش آموزان می شود و عملکرد ۲ طرفه ی بدنشان را در بر میگیرد. با سرعت گرفتن بازی و تمرکز بیشتر روی بازی از طرف راست مغز کودک شاهد افزایش پالس ها می شویم و این یعنی کودک از هر ۲ طرف سمت مغزش در بازی لیوان چینی استفاده می کند و باعث افزایش هوشیاری کودک شما می شود.

بچه هایی که از لیوان چینی در بازی هایشان استفاده می کنند و این اسباب بازی را هر روز یا هر هفته چند بار در بازی هایشان بهره می برند حواسشان جمعتر و تمرکز قویتری نسبت به کودکان دیگری دارند.

 

تاریخچه لیوان چینی Stack Cup

لیوان چینی Stack Cup در سال ۱۹۹۰ میلادی دریک برنامه تلویزیونی به مردم جهان معرفی شد و امروزه دارای استاندارد ها و قوانین خاصی میباشد. مسابقات این رشته‌ی ورزشی هم تحت نظر فدراسیون جهانی WSSA برگزار می‌شود و در ایران زیر نظر فدراسیون ورزش­های همگانی می باشد.

لیوان چینی مورد استفاده ی بزرگسالان و سالمندان هم بوده و در این بازی از هر دو دست به طور متوالی استفاده میشود که همین امر باعث استفاده همزمان از هر ۲ نیم کره مغز می شود و به خاطر انجام همین چند فعالیت ساده میتوان از بیماری پارکینسون و آلزایمر پیشگیری کرد و همچنین به موجب قانونمند و منسجم بودن حرکات هر ۲ دست در این ورزش در خیلی زمان ها موجب افزایش حواس و بهبود پارکینسون می شود.

با شنیدن کلمه اسباب بازی شما فکر میکنید که حتما باید مختص کودکان کم سن و سال باشد اما اینطور نیست و اساب بازی ها برای سنین مختلف طراحی و اختراع شدند اما بیشترین تمرکز روی سنین پایین و کودکان بوده و هست. اسباب بازی ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند و از فروشگاه های معتبر اسباب بازی فروشی تهیه شوند که سامی تویز از این اعتبار و کیفیت برخوردار است و شما با خیالی راحت اسباب بازی با کیفیت عالی برای کودکان دلبندتات تهیه میکنید.

 

‫۳.۸/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی فکری لیوان چینی Stacking Cups”
error: