اسباب بازی کوبه کفشدوزک

اسباب بازی کوبه کفشدوزک شامل یک صفحه اصلی از جنس چوب و چکش چوبی و چهار گوی چوبی میباشد. این اسباب بازی شامل یک صفحه اصلی به شکل کفشدوزک می باشد که خال های روی بدن کفشدوزک با رنگ های مختلف به صورت حلقه هایی خالی طراحی شده و گوی هایی با همان رنگ ها هم وجود دارند که کودک میبایست این گوی ها را در جای درست جای گذاری کند. با ضربه زدن به هر رنگ آن رنگ به پایین می رود و داخل بدن کفشدوزک می افتد.  

اهداف آموزشی بازی کوبه کفشدوزک

اسباب بازی کوبه کفشدوزک علاوه بر قدرت دست بر تمرکز و سرعت عمل و دقت کودک شما نیز تاثیر بسزایی دارد. شتاب کودک برای زدن رنگ های مختلف افزایش هماهنگی میان حرکات دست و چشم می شود.

ناموجود

ناموجود

توضیحات

اسباب بازی کوبه کفشدوزک

اسباب بازی کوبه کفشدوزک یک وسیله ی بسیار جذاب برای کودک دلبند شماست که علاوه بر بازی مهارت های بسیاری را در کودک افزایش می دهد. این اسباب بازی شامل یک صفحه اصلی به شکل کفشدوزک می باشد که خال های روی بدن کفشدوزک با رنگ های مختلف به صورت حلقه هایی خالی طراحی شده و گوی هایی با همان رنگ ها هم وجود دارند که کودک میبایست این گوی ها را در جای درست جای گذاری کند. با ضربه زدن به هر رنگ آن رنگ به پایین می رود و داخل بدن کفشدوزک می افتد.

 

نحوه بازی با کوبه کفشدوزک

این بازی را به صورت گروهی نیز می توان انجام داد به این صورت که یک بزرگتر زمان مشخصی را در اختیار هر کودک قرار دهد و تعداد دفعاتی که کودک صفحه را درست میچیند و با ضربات گوی ها را به پایین انداخته و شمارش کند و در آخر کودکی که موفق به زدن ضربات صحیح بیشتری بر رنگ ها شده برنده اعلام شود.

این بازی را می توان با گذاشتن امتیاز منفی برای ضربات خطا پیچیده تر و جذاب تر کرد. البته میتوان به کودک فضای ایجاد بازی های مختلف را داد تا خلاقیت کودکتان را افزایش دهید. با اسباب بازی کوبه کفشدوزک حتی می توانید به کودکتان رنگ ها را آموزش دهید و بخواهید کودک رنگ صحیح را در حلقه ی صحیح همان رنگ قرار دهد.

جنس: چوب
رده سنی: بالای ۱۲ ماه
دسته بازی: آموزشی
رنگ: چند رنگ

‫۴.۵/۵ ‏‫(۶ نظر)‬

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی کوبه کفشدوزک”
error: